Чому дитині важливо вчити вірші напам`ять?
З дитиною вкрай важливо дуже багато читати в дошкільному віці, тому що в цей час формується словниковий лексикон і інтелект. Вірші стають першою книгою прочитаної дитині дорослими. І взагалі в період раннього дитинства велика частина прочитаного малюкові — віршовані тексти.
Це пояснюється тим, що наша повсякденну мову — простаа та дуже сильно відрізняється від віршованої. Ритмічна складова у віршах вельми надзвичайно добре виражена.
Так чому ж дорослі вибирають вірші?
Це пояснюється тим, що наша повсякденну мову — простаа та дуже сильно відрізняється від віршованої. Ритмічна складова у віршах вельми надзвичайно добре виражена.
Слух малюка відразу це вловлює і малюкові подобаються такі тексти. Поезія фонетично дуже насичена, багата яскравими образами і барвиста. Для дитячих віршів характерно і використання алітерацій.
Дитина швидше за все швидко ж продовжить віршик, достатньо лише вам почати «Йде бичок гойдається...».
Рима у віршах для дітей неодмінно чітка, точна і легко вгадується. Це сприяє заучування таких віршів напам'ять.
Дошкільник вслухається в віршовану мову і розуміє, що слова можуть мати однаковим звучанням, але мати різний сенс і навпаки. Крім того, в дитячих віршах дуже багато співзвуч і алітерацій, які дуже добре розвивають вимову і артикуляцію. Вірші залишаються в
пам'яті дитини і таким чином розвивають її лексикон.
пам'яті дитини і таким чином розвивають її лексикон.
Читати — так, але для чого вірші запам'ятовувати?
Заучування віршів тренує мозок маляти. Під час вивчення вірша активно працює весь мозок, тоді як при логічних іграх, грі в конструктори і складанні мозаїк — лише ліва півкуля мозку.
Заучування віршів тренує мозок маляти. Під час вивчення вірша активно працює весь мозок, тоді як при логічних іграх, грі в конструктори і складанні мозаїк — лише ліва півкуля мозку.
Діти, які знають більше віршів у ранньому віці і в подальшому показують кращі успіхи у навчанні. Коли ми вчимо вірші на пам'ять, ми тренуємо мозок.
Заучування віршів на пам'ять — дуже перспективна система розвитку дитини. Вірші формують у юного читача особливе, дбайливе, серйозне і нематеріальне ставлення до літературної творчості.
11.06.2015
Каталог:
Новинки:
-
І ПОКИ НЕБО ЩЕ ЗОРІЄ НАМИ, або ПРО СВОБОДУ, ГІДНІСТЬ І ЛЮБОВ [роман]
0 $ISBN: ISBN 978-966-518-817-9Рік видання: 2024
-
Романтики і модерністи. Нариси з історії німецької літератури та естетики ХІХ–ХХ століть **
15 $ISBN: 978-966-518-780-6Рік видання: 2020
-
Постімпресіонізм в українському живописі ХХ століття***
20 $ISBN: 978-966-518-772-1Рік видання: 2019