Отримай класний подарунок – Торбу креативу!

8 лютого стартує проект
«Видання практичного посібника
«Реклама. Конспекти копірайтера» Сергія Трухімовича. Перші десять фундаторів, які інвестують у проект на
Спільнокошт і оберуть у подарунок посібник (внесок у 155 грн) отримають ще й Торбу креативу.
Будь уважним, аби не проґавити свою можливість отримати Торбу креативу!
«Реклама. Конспекти копірайтера» — це український практичний посібник із реклами. У книзі відкриваються секрети, які допоможуть вашому рекламному проекту досягти успіху, а також практичні рекомендації для власної роботи. В посібнику присутні як цілісна загальна картина (ментальна карта: основні принципи реклами) так і послідовний покроковий розгляд кожного з елементів загальної картини.

Тож 8 лютого стань одним із десяти перших людей, що інвестують у видання книги 155 гривень, аби отримати Торбу креативу та власний примірник практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера».
Партнери проекту:
Видавничий дім «Києво-Могилянська академія»
Київська школа рекламних технологій
Харківська школа реклами та комерційного дизайну «Багаж»

28.01.2016
Каталог:
Новинки:
-
Експериментальні вітрила української прози 20-х років ХХ століття***
15 $ISBN: 978-966-518-782-0Рік видання: 2020
-
БУДДИЗМ: філософія порожнечі **
20 $ISBN: 978-966-518-785-1Рік видання: 2020
-
І ПОКИ НЕБО ЩЕ ЗОРІЄ НАМИ, або ПРО СВОБОДУ, ГІДНІСТЬ І ЛЮБОВ [роман]
0 $ISBN: ISBN 978-966-518-817-9Рік видання: 2024