Отримай класний подарунок – Торбу креативу!
8 лютого стартує проект
«Видання практичного посібника
«Реклама. Конспекти копірайтера» Сергія Трухімовича. Перші десять фундаторів, які інвестують у проект на
Спільнокошт і оберуть у подарунок посібник (внесок у 155 грн) отримають ще й Торбу креативу.
Будь уважним, аби не проґавити свою можливість отримати Торбу креативу!
«Реклама. Конспекти копірайтера» — це український практичний посібник із реклами. У книзі відкриваються секрети, які допоможуть вашому рекламному проекту досягти успіху, а також практичні рекомендації для власної роботи. В посібнику присутні як цілісна загальна картина (ментальна карта: основні принципи реклами) так і послідовний покроковий розгляд кожного з елементів загальної картини.
Тож 8 лютого стань одним із десяти перших людей, що інвестують у видання книги 155 гривень, аби отримати Торбу креативу та власний примірник практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера».
Партнери проекту:
Видавничий дім «Києво-Могилянська академія»
Київська школа рекламних технологій
Харківська школа реклами та комерційного дизайну «Багаж»
28.01.2016
Каталог:
Новинки:
-
Романтики і модерністи. Нариси з історії німецької літератури та естетики ХІХ–ХХ століть **
15 $ISBN: 978-966-518-780-6Рік видання: 2020
-
Фейк. Технології спотворення реальності**
10 $ISBN: 978-966-518-746-2Рік видання: 2020
-
Микола Мерзлікін: пошук досконалості
5 $ISBN: 978-966-518-703-5Рік видання: 2016