Отримай український практичний посібник з реклами

Отримай український практичний посібник з реклами
Практичний посібник «Реклама. Конспекти копірайтера» від викладача Школи журналістики УКУ Сергія Трухімовича вийде друком у Видавничому домі «Києво-Могилянська академія». 

Проект реалізовується як crowdpublishing на сервісі  Спільнокошт, тож отримати посібник можливо лише фондувавши видання. Це друга, оновлена і суттєво доповнена версія практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера».

Посібник розповідає про основи реклами, а також відкриває секрети успіху, які стануть у нагоді при роботі з власним проектом. У книзі містяться практичні рекомендації, корисні для сфери реклами. В посібнику автор систематизує не лише теоретичну базу, а й надає конкретні алгоритми дій, засновані на власному досвіді практичної роботи у сфері медіа-комунікацій.

У посібнику представлена як цілісна загальна картина (ментальна карта: основні принципи реклами), так і послідовний покроковий розгляд кожного з елементів загальної картини. Автор створив дуже зручну й зрозумілу карту основних принципів та механізмів реклами. Сергій Трухімович зібрав знання, котрі  дотепер можна було зустріти в різних джерелах, доповнив їх власними схемами і додатками.

Ознайомтесь із демо-версією книги.

Отримайте примірник оновленого практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера». Для цього необхідно:
  1. Зайти на сторінку проекту на Спільнокошт.
  2. Натиснути чарівну кнопку «ФОНДУВАТИ».
  3. Вписати суму свого внеску.
  4. Обрати подарунок згідно цієї суми (переважно це практичний посібник).
  5. Внести кошти.
  6. Розповісти друзям про свій вчинок.
  7. Після того, як буде зібрано оголошену суму, ти отримаєш посібник поштою. 

Партнери проекту:


22.03.2016