Ковшова Ірина

Ковшова
Ірина Олегівна
– доктор економічних наук, доцент, експерт з маркетингового менеджменту. Викладач з маркетингу та управління бізнесом у Києво-Могилянській академії.
Сфера наукових інтересів: впровадження сучасних методик з маркетингового менеджменту на підприємствах. Прийняття оптимальних управлінських рішень із застосуванням математичних моделей. Автор більш ніж 65 публікацій.
-
Путівник із маркетингу***
Навчальний посібник. Концептуальні, теоретичні та методичні положення сучасного маркетингу та зміст його основних складовихISBN: 978-966-518-750-9Автор: Ковшова ІринаРік видання: 20175 $Придбати
Каталог:
Новинки:
-
Соціальні класи в сучасних суспільствах: евристичний потенціал класового аналізу
10 $ISBN: 978-966-02-8633-7Автор: Симончук ОленаРік видання: 2019
-
Постімпресіонізм в українському живописі ХХ століття***
20 $ISBN: 978-966-518-772-1Автор: Павельчук ІваРік видання: 2019
-
Потьма. Книга пришт **
10 $ISBN: 978-966-518-777-6Автор: Медвідь В`ячеславРік видання: 2020