Ковшова Ірина

Ковшова
Ірина Олегівна
– доктор економічних наук, доцент, експерт з маркетингового менеджменту. Викладач з маркетингу та управління бізнесом у Києво-Могилянській академії.
Сфера наукових інтересів: впровадження сучасних методик з маркетингового менеджменту на підприємствах. Прийняття оптимальних управлінських рішень із застосуванням математичних моделей. Автор більш ніж 65 публікацій.
-
Путівник із маркетингу***
Навчальний посібник. Концептуальні, теоретичні та методичні положення сучасного маркетингу та зміст його основних складовихISBN: 978-966-518-750-9Автор: Ковшова ІринаРік видання: 20175 $Придбати
Каталог:
Новинки:
-
Методи опитування**
10 $ISBN: 978-966-518-721-9Автор: Паніотто ВолодимирРік видання: 2017
-
Гетьман Руїни. Іван Брюховецький та Москва **
10 $ISBN: 978-966-518-711-0Автор: Горобець ВікторРік видання: 2017
-
Бути людиною**
10 $ISBN: 978-966-518-716-5Автор: Попович МирославРік видання: 2016