Ковшова Ірина

Ковшова
Ірина Олегівна
– доктор економічних наук, доцент, експерт з маркетингового менеджменту. Викладач з маркетингу та управління бізнесом у Києво-Могилянській академії.
Сфера наукових інтересів: впровадження сучасних методик з маркетингового менеджменту на підприємствах. Прийняття оптимальних управлінських рішень із застосуванням математичних моделей. Автор більш ніж 65 публікацій.
-
Путівник із маркетингу***
Навчальний посібник. Концептуальні, теоретичні та методичні положення сучасного маркетингу та зміст його основних складовихISBN: 978-966-518-750-9Автор: Ковшова ІринаРік видання: 20175 $Придбати
Каталог:
Новинки:
-
Козаки і татари. Українсько-кримські союзи 1500–1700‑х років **
7 $ISBN: 978-966-518-718-9Автор: Чухліб ТарасРік видання: 2017
-
Контент негативу. Як захистити себе та країну в умовах тотального інформаційного протистояння***
10 $ISBN: 978-966-518-6792-9Автор: Любовець ГригорійРік видання: 2021
-
Потьма. Книга пришт **
10 $ISBN: 978-966-518-777-6Автор: Медвідь В`ячеславРік видання: 2020