Пічик Катерина
Пічик
Катерина Валеріївна
– кандидат економічних наук, доцент. Завідувач кафедри маркетингу та управління бізнесом факультету економічних наук Національного університету «Києво-Могилянська академія».
Голова Комітету
з якості освіти в НаУКМА (2016–2019). Заступник голови Навчально-методичної
комісії НаУКМА (2010–2014).
З 2008 року –
член Офіційної суспільної організації галузі маркетингових сервісів України
«Міжнародна Асоціація Маркетингових Ініціатив».
Курси, читані в
НаУКМА:
-
-
Маркетингові
дослідження;
-
-
Маркетингова
товарна політика;
-
-
Інформаційні
системи та технології в маркетингу;
-
-
Маркетинг;
-
-
Торговельний
маркетинг;
-
-
Інноваційний
маркетинг.
Основна тема
наукових досліджень: Роль маркетингу в сучасних ринкових умовах.
Сфера наукових
інтересів: Маркетингові дослідження в умовах ринкової економіки. Інноваційний
маркетинг. Мерчендайзинг.
-
Менеджмент: навчальний посібник
Навчальний посібник побудовано таким чином, щоб дати комплексне уявлення про систему управління. Розглянуто генезис управлінської науки, організаційну систему управління, типологію сучасного менеджера, зміст та організацію управлінської діяльності, самоменеджмент, комунікації в управлінні, стратегічне управління в системі сучасного менеджменту, управління конкурентоспроможністю організації, управління ресурсним потенціалом, антикризове управління та ефективність управління.ISBN: 978-966-518-808-7Упорядник: Пічик КатеринаРік видання: 202120 $Придбати
-
Антропологічні структури уявного***
20 $ISBN: 978-966-518-799-8Автор: Дюран ЖільберРік видання: 2021
-
Постімпресіонізм в українському живописі ХХ століття***
20 $ISBN: 978-966-518-772-1Автор: Павельчук ІваРік видання: 2019
-
Експериментальні вітрила української прози 20-х років ХХ століття***
15 $ISBN: 978-966-518-782-0Автор: Ковацька ОксанаРік видання: 2020