Романченко Наталія

Доцент кафедри маркетингу та управління бізнесом НУ «Києво-Могилянська академія», кандидат економічних наук.
Кредо: професійні компетенції та емоційний інтелект вимагають постійного
вдосконалення та їх реалізації на користь людям.
-
Закупівля: маркетинговий підхід. Навчальний посібник
Рекомендовано Міністерством науки і освіти України як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за освітньо-професійною програмою магістра зі спеціальності «Маркетинг».ISBN: 978-966-518-673-1Автор: Романченко НаталіяРік видання: 2015
Каталог:
Новинки:
-
KUCHMAGATE: За лаштунками касетного скандалу***
20 $ISBN: 978-966-518-748-6Автор: Цвіль ВолодимирРік видання: 2018
-
Імплементація права на політичне самовизначення до сучасної правової системи України (ХХ – початок ХХІ ст.)***
5 $ISBN: 978-966-518-775-2Автор: Курінний ОлексійРік видання: 2020
-
Від покемонів до гібридних війн: нові комунікативні технології ХХІ століття***
8 $ISBN: 978-966-518-723-3Автор: Почепцов ГеоргійРік видання: 2017