Романченко Наталія

Доцент кафедри маркетингу та управління бізнесом НУ «Києво-Могилянська академія», кандидат економічних наук.
Кредо: професійні компетенції та емоційний інтелект вимагають постійного
вдосконалення та їх реалізації на користь людям.
-
Закупівля: маркетинговий підхід. Навчальний посібник
Рекомендовано Міністерством науки і освіти України як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за освітньо-професійною програмою магістра зі спеціальності «Маркетинг».ISBN: 978-966-518-673-1Автор: Романченко НаталіяРік видання: 2015
Каталог:
Новинки:
-
Фейк. Технології спотворення реальності**
10 $ISBN: 978-966-518-746-2Автор: Почепцов ГеоргійРік видання: 2020
-
Українська мова в українській школі на початку XXI століття: соціолінгвістичні нариси***
10 $ISBN: 978-966-518-757-8Автор: Данилевська ОксанаРік видання: 2019
-
KUCHMAGATE: За лаштунками касетного скандалу **
20 $ISBN: 978-966-518-748-6Автор: Цвіль ВолодимирРік видання: 2018