Головна » автори » Почепцов Георгій

Почепцов Георгій

Почепцов Георгій
Почепцов Георгій Георгійович (29 жовтня 1949 р.)  – доктор філологічних наук, експерт з інформаційної політики та комунікаційних технологій. Працював завідувачем кафедри міжнародних комунікацій та зв’язків з громадськістю ІМВ КНУ імені Тараса Шевченка, керівником Головного управління  інформаційної політики при Президентові України. Нині ж він професор кафедри соціальних комунікацій Маріупольського державного університету. Водночас науковець є заслуженим журналістом України.   

15 травня 2015 року Георгія Почепцова нагородили орденом «За заслуги ІІ ступеня» з нагоди Дня науки. «За вагомий особистий внесок у розвиток вітчизняної науки, зміцнення науково-технічного потенціалу України, багаторічну сумлінну працю та високий професіоналізм», —зазначається в Указі Президента.

Автор численних праць та понад сорока книг з питань комунікаційних технологій, зокрема: «Имиджмейкер. Паблик рилейшнз для политиков и бизнесменов», «Теория коммуникации», «Национальная безопасность стран переходного периода», «Имидж: от фараонов до президентов», «Профессия: имиджмейкер», «Паблик рилейшнз, или как успешно управлять общественным мнением», «Как становятся президентами. Избирательные технологии XX века», «Информационные войны. Основы военно-коммуникативных исследований», «Інформаційна політика», «Глобальні проекти: конструювання майбутнього», «Від Facebook-у і гламуру до WikiLeaks: медіа комунікації». 



  • Фейк. Технології спотворення реальності**
    Видання побачило світ дякуючи гранту інституційної підтримки Українського інституту книги й Міністерства культури та інформаційної політики України


    Після пост-правди головною темою для обговорення в медіа та фа­хових дослідженнях усього світу стали фейки. Серед іншого, це було ви­ликано інформаційною інтервенцією Росії у президентські вибори (США і Франції) та референдуми (Брекзит і Каталонія).

    Фейки стали результатом використання соціальних медіа, по яких від­бувалося їх масове поширення. Новий напрямок психологічного таргетин­гу дав можливість підлаштувати повідомлення під уподобання різних груп населення. В результаті постало масове викривлення дійсності, що використовувалося для політичних цілей.

    У книзі досліджується, як будуються фейки, чому вони так легко поширюються, які існують методи боротьби з ними. Книга розрахована на спе­ціалістів у галузі гуманітарних та соціальних наук і студентів відповідних спеціальностей — журналістів, психологів, соціологів.
    ISBN: 978-966-518-746-2
    Рік видання: 2020
  • Фейк. Технології спотворення реальності**
    У книзі досліджується, як будуються фейки, чому вони так легко поширюються, які існують методи боротьби з ними.
    ISBN: 978-966-518-746-2
    Рік видання: 2020
  • Від покемонів до гібридних війн: нові комунікативні технології ХХІ століття***
    Книга присвячена гібридно-інформаційним війнам.
    ISBN: 978-966-518-723-3
    Рік видання: 2017
  • Смисли і війни: Україна і Росія в інформаційній і смисловій війнах***
    Книга присвячена інформаційним та інформаційно-смисловим війнам.
    ISBN: 978-966-518-702-8
    Рік видання: 2016
  • Сучасні інформаційні війни***
    Сучасні інформаційні війни – це квазі-агресивний інструментарій мирного життя, а не лише збройного конфлікту між державами. І постійний розвиток інформаційного простору продукує нові можливості для застосування цього інструментарію. Поява інтернету здійняла його до нових висот.
    ISBN: 978-966-518-674-8
    Рік видання: 2015

Рецензії